kansikuva

kansikuva

maanantai 5. tammikuuta 2015

Yukicon plans!


Yukiin on enää viikko, hui! Kaipa tää on ihan yhtä hyvä aika kun mikä tahansa muukin kertoa Yukin cosplaysuunnitelmista :>

It's only week to Yukicon, eek! I guess this is just as good time as any to reveal my cosplay plans for there :>

Lauantai
Hajime (Hamatora)
Hajimen asu on ollut (melkeen) valmis jo jonkin aikaa, mutta nyt vasta pääsen käytämään sitä. Asusta puuttuu vielä nuo punaset hanskat, koska ompelukoneeni päätti ettei tykkää kankaasta, joten yritän saada ne ommeltua käsin. Jahka saan neuloja. Myöskään hupparissa ei ole tuota liukuvärjäystä, koska se tuntui olevan vaan osassa kuvista, joten jätin sen tällä kertaa ainakin tekemättä : D
Olin myös sopinut photoshootin lauantaille, mutta kuvaaja joutuikin perumaan sen, joten toivon että saan jotain kuvia Hajimesta >: Mut hei, parasta tässä cossissa on, et saan vaa syödä kokoajan!
(Miten nii talvicossit ois jees?)

Hajime's costume has been (almost) ready for some time already, but I only get to use it now. It's still missing those red glowes, as my sewing machine decided it doesn't like the fabric, so I'll try to hand sew them. As soon as I get needles. Also the hoodie doesn't have the purple as it was only in some pictures, so I left it out this time : D
I had agreed on photoshoot for Saturday, but the photographer had to cancel it after all, so I hope I get some pictures of Hajime >: But hey, best thing in this cosplay is that I get to eat all the time!
(What do you mean winter cosplays would be nice?)

Testing
Sunday
Kouha Ren (Magi)

Sunnuntai ois sit tuomiopäivä  kisapäivä. Halp... Pitäis varmaa jotai posejaki miettii.... Onneks Destine tulee tänne yökyläilemään nii mulla on joku potkimassa mut conii l'D
Pari pistoa takkiin pitää vielä tehdä, mutta kun mulla ei edelleenkää oo niitä käsinompeluneuloja :'D Toivon et saan niitä tänää. Miekkaan pitäis kans uus sidekerros viel laittaa. Tein uudet napit asuun.

Sunday is the doomsday competition day. Halp... I should probably think some poses... Thank god Destine will stay at my place so I have someone to kick me to the con l'D
I still need a couple of stitches, but I still don't have the handsewing needles :'D I hope I get some today. The sword also needs a new layer of bandages. I made new buttons to the costume.

Koska kyl te tiiäätte miltä tää asu näyttää, ottakaa screenshotti joka kertoo hahmosta kaiken.
Since you do know what the costume looks like, have a screen shot that tells everything of the character.


Jonkin verran ohjelmaaki ois mitä haluisin käyä kattomassa. Ketään ei varmaa yllätä että yks niistä ois se Free!-luento :'D sitten ois NCC-karsinnat, Costour-luento, luistelunäytös ja esityskisaluento. Nämä on kaikki lauantailta, sunnuntailta jätin suosiolla kattomatta. Ei sillä näyttäny olevan hirveestii mitää (paitti Dragonball luento ;____; ) Kattoo tosin käynkö kattoo luisteluesityksen sunnuntaina, varmaa kerkeisin. Tosin jos Kouhassa pystyn menee ulos :'D Hajimelle on helppo saada pitkät housut päälle, Kouhalle vähä hankalampi.

There are some programs I'd like to see. Nobody is probably surprised that the Free-panel is one of them :'D Then there are NCC-prelims, Costour-panel, the ice skating performance and the skit panel. There area all from Saturday, I left Sunday out willingly. There didn't seem to be much anything interesting (except the Dragonball panel ;___; ) Though it might be that I go to see the ice skating show on Sunday, I think I can make it. If I can go out with Kouha :'D It's easy to pull on pants for Hajime but a bit hard for Kouha.

See ya at Yukicon!
Tsau!

4 kommenttia:

  1. Kyllä mä susta kuvia otan lauantaina! Oon ihan ok-kuvaaja : ) Pidetään oma pieni photoshoot jossain välissä : ) Heti aamulla, tietysti paras, että cossi on vielä kunnossa 8D
    Ja ah, hyvä kun muistutit tuosta luistelynäytöksestä! Olisin ihan missannut, kun katsoin vain ohjelmakarttaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee!! <3<3 mietinki just et pitäis kysyy onko sulla kameraa : D Jospa vaikka viikonloppuna ei ihan paukkupakkasia olis et uskaltais ulos
      Joo, mäki eka ihmettelin ku sitä ei näkyny, mut tajusin kattoo sitä Yukin blogii josta se löyty niide joulukalenterista

      Poista
  2. I hope you'll have (had? XD) a lot of fun at Yukicon and post some pics of your cosplays in action! ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I had l'D I'll post them as soon as I get them, though I don't have that many pictures : D

      Poista