kansikuva

kansikuva

maanantai 16. toukokuuta 2016

Photoshoot: The Fourth Magi


Heips!

Sain tänään käsiini muokatut kuvat Cosvisionin lauantain shootista, ja melkeen tirautin pari onnen kyyneltä, niin upeita nämä oli.
Kuvaajana tosiaan oli jesmo. Olin myös pyytänyt jos hän voisi editointi vaiheessa lisätä joihinkin kuviin Magissa esiintyviä rukheja, ja niitä myös sain!
Isot kiitokset kuvaajalle!

I just got the edited photos of photoshoot from Cosvision's Saturday and I almost shed a couple tears of joy, these were so amazing.
My photographer was jesmo. I had asked her to add some ruhk often seen in Magi to some pics and I got them!
Huge thanks to the photographer!




This is definitely my favorite one and it so ended up as a profile pic of my FB page :>



Eipä muuta!

Nothing else this time!

Tsau! o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti